Sprawdź nasze Opinie

Nie ufasz nam, zaufaj naszym klientom.

Pomimo żądania faktury po raz kolejny jej nie otrzymano.

Lucyna

Pochwalilem raz i jakość siadła na d.... Nie polecam.

Piotr

Sytuacja powtarza się po raz kolejny. Zamawiam obiad na określoną godzinę. Kierowca przyjeżdża prawie godzinę za szybko, pomylił dania, dostałem nie to co chciałem. Po aferze dostałem moje danie. Niestety nie doczekałem się słowa przepraszam. Innym razem zamówiłem obiad, po godzinie ustalenia jej dzwonię do Gusto z pytaniem gdzie mój obiad. Słyszę, że kierowca już wyjechał. Po kolejnej godzinie dzwonię i pytam o mój obiad. Słyszę, że już dostarczono 🤯
Okazało się, że kasjerka pomyliła adresy. Sąsiad najadł się za darmo. Po kolejnym pół godziny kierowca przywiózł obiad. O ile dania są smaczne, to obsługę bym pożegnał. Niestety tracicie klientów. Ja 100 razy się zastanowię zanim znów coś zamówię.

Piotr

Jest ok. Nic nie trzeba zmieniać.

Piotr

Polecam

Dorota

Panierka odchodziła płatami od kotleta a nie powinna tak wszystko na plus.